×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو با اشاره به اینکه این شرکت پس از استقرار سیستم مدیریت کیفیت، در آبان ماه سال گذشته موفق به کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شد، گفت: این گواهینامه به منظور بررسی رعایت استانداردها و انطباق الزامات، سالانه یک ممیزی مراقبتی دارد که ممیزی مراقبتی نوبت اول شرکت منجر به تأیید و تمدید گواهینامه شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ حجت‌اله یبلویی اظهار کرد: هدف اصلی از استقرار استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ، بهبود فرایندهای داخلی شرکت به منظور دستیابی به ثبات بیشتر در ارائه خدمات با کیفیت است.

وی اظهار کرد: در این زمینه بخش قابل توجهی از مستندات از جمله دستور العمل‌ها، آیین نامه‌ها تنظیم و کدگذاری شده و فرآیندهای واحدهای مختلف تدوین ، بازنگری و بروز رسانی شده است.

او با اشاره به یکی از مزایای ایزو ۹۰۰۱ در ارزیابی تامین کنندگان شرکت گفت: عملکرد این شرکت‌ها با توجه به مدت قراردادشان برای ادامه یا قطع همکاری طی مدت زمان تعیین شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت وجود ضعف عملکردی، با برگزاری جلسات و مذاکره، مشکلات بررسی و بهبودهای لازم درخواست می‌شود تا در صورت امکان نسبت به تمدید قرارداد با تامین کننده اقدام و در غیر این صورت با ایشان قطع همکاری می شود.

مدیر تشکیلات و روش‌های بیمه تجارت‌نو افزود: فعالیت ما در راستای صرفه جویی در زمان و هزینه و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان با پاسخگویی سریع به شکایات و پیشنهادات آنها است و شرکت بیمه تجارت‌نو با کارآمدتر کردن فرایندهای کاری، برای توسعه و ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تلاش است تا بتواند این میزان رضایت را به حداکثر برساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.