×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
آغاز طرح “لبخند احسان” توسط ستاد اجرایی فرمان امام؛ ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم کشور

کیوسک خبر ـ صبح امروز در مراسمی در مسجد الهادی واقع در محله محروم هرندی تهران ، طرح لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به خانواده های محروم کشور آغاز به کار کرد.

معاون امور اجتماعی و استانهای ستاد اجرایی فرمان امام درحاشیه این برنامه اظهار داشت: در این طرح خدمات دندانپزشکی رایگان به مردم ۱۲۰ نقطه محروم کشور با همکاری ۶۰ گروه جهادی ارائه می‌شود.

علی عسگری افزود: در این مرحله که تا پایان امسال انجام میگیرد ۵۰۰۰ نفر مشمول این طرح می‌شوند و در سال آینده هم این طرح ادامه خواهد داشت. دندانپزشکان جهادی به صورت ماهیانه در مناطق محروم کشور حضور پیدا می‌کنند و امکانات و تجهیزات دندانپزشکی توسط ستاد تأمین می‌شود..

وی با بیان اینکه هزینه اجرای مرحله اول این طرح تا پایان سال ۱۵ میلیارد تومان است تصریح کرد: مرحله بعدی با اعتباری معادل ۶۰ میلیارد تومان در سال آینده اجرا خواهد شد.

عسگری افزود: افراد نیازمند این خدمات، در مناطق هدف ستاد اجرایی فرمان امام توسط گروه‌های جهادی شناسایی و پس از معاینه اولیه به دندانپزشک مستقر، ارجاع داده می‌شوند.

به گفته وی اقدامات درمانی در این مرحله شامل درمان ریشه، پر کردن دندان و کشیدن دندان است و در مراحل بعدی خدماتی مانند ایمپلنت (کاشت دندان) توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ارائه خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق بیمارستان‌های سیار مستقر هستند و در برخی دیگر از مناطق دستگاه‌های موردنیاز برای ارائه خدمات دندانپزشکی، قابل حمل هستند و در محل مورد نیاز مستقر می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.