به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، با توجه به افزایش مطالبات شرکت های بیمه و آثار مالی آن بر عملکرد شرکت های بیمه، شورای عالی بیمه بر آن شد با هدف ساماندهی و یکپارچه سازی شناسایی و ذخیره گیری مطالبات، این آیین نامه را تصویب کنند.
این آیین نامه مشتمل بر ۸ ماده و ۳ تبصره از سوی شورای عالی بیمه تصویب و به شرکت های بیمه ابلاغ شد.
لازم به ذکر است، مفاد این آیین نامه از سه بخش کلیات، شناسایی و ذخیره گیری مطالبات و سایر موارد تشکیل شده است.
جهت دریافت فایل آیین نامه اینجا کلیک کنید.