×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تبریز با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، معاون امور اقتصادی استانداری، رییس سازمان صمت این استان، مدیرعامل شرکت ساپکو و همچنین هیات‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم‌یدکی تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- ساپکو به‌عنوان راهبر زنجیره‌ تامین گروه صنعتی ایران‌خودرو، با مشارکت ۲۲ سازنده مطرح کشور با رویکرد ارتقای تعاملات با قطعه‌سازان شمال غرب کشور، معرفی جدید‌ترین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود و نیز اعلام نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های ساخت داخل قطعات و تعمیق خودکفایی که شماری از آن‌ها در قالب میزهای ساخت داخل در غرفه ساپکو به معرض نمایش گذاشته شده است در سالن شهریار در مساحتی بالغ بر ۱۷۰۰ متر مربع حضور یافت.

در جریان این مراسم، سرپرست استانداری تبریز و سایر مقامات سیاسی‌، اقتصادی استان آذربایجان شرقی با استقبال کیانوش پورمجیب، مدیرعامل ساپکو در جریان به‌روز‌ترین دستاوردها و توانمندی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو و شبکه تامین از جمله موتورهای EF7PLUS، گیربکس شش‌دنده MT6 و همچنین فرایند تامین نخستین کراس‌اوور ملی ایران‌، ری‌را که در این نمایشگاه در معرض دید عموم است، قرار گرفتند.

در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، قفل یکپارچه دناپلاس محصول شرکت مهندسی پیوند‌ مبتکر پارس که با ضریب ایمنی بالا موفق به اخذ گواهی‌نامه ECE R11 شده است، رونمایی شد.

تراب محمدی، سرپرست استانداری تبریز به همراه مدیرعامل ساپکو ضمن رونمایی از این قطعه، از سایر غرفه‌ها بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای شبکه تامین ایران‌خودرو قرار گرفت.

بیست‌ و‌ هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تبریز در سه سالن شهریار، امیرکبیر و پروین اعتصامی، با حضور ۲۰۰ شرکت فعال در حوزه‌های تامین و تولید خودرو از سوم تا هفتم مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.