به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایبِنا از روابط عمومی پست بانک، بهزاد شیری با اعلام این خبر تصریح کرد: اجرای این طرح در ایام پایانی سال جاری درمناطق محروم و کم برخوردار و آسیب دیده از بلایای طبیعی اخیر (سیل و زلزله) در استانهای آذربایجان شرقی و غربی، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان، گلستان، کرمان، ایلام، اصفهان و کردستان آغاز شده و تا عید نوروزادامه می یابد.
وی ادامه داد: براساس این طرح بخشی از بودجه اداره کل روابط عمومی بانک از محل صرفه جویی هزینههای جاری و مدیریت تبلیغات غیرضرور نظیر خرید و چاپ سررسید و تقویم برای خرید کفش از واحدهای تولیدی ایرانی که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در فروش محصولات هستند تخصیص داده شده است.
شیری افزود: در همین راستا هماهنگیهای لازم با تولیدکنندگان کفش انجام و برخی از آنها که در استانهای مذکور با مشکل فروش و منابع مالی مواجه شده یا از این بانک تسهیلات دریافت نمودهاند به عنوان تولیدکنندگان هدف تعیین شده و مقرر شده است که اعتبار تخصیص یافته به این موضوع برای خرید کفش از این تولید کنندگان اختصاص یابد.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این امر خداپسندانه و نوع دوستانه با هماهنگی سازمان ها و نهادهای مردم نهاد( شوراها، دهیاری هاو ……) در استان های تعیین شده اجرا و کفش های تولیدشده دراختیار نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مناطق محروم در ایناستان ها قرار می گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعهای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) و روستائی کشور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به رونق تولید و محرومیت زدایی، خدمات متنوع بانکی را به هموطنان روستایی در بیش از ۶ هزار باجه های بانکی در اقصی نقاط کشور ارائه می کند که در شبکه بانکی کشور بی نظیر است.