به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، بنا براعلام مدیریت هماهنگی امور شعب و مناطق این شرکت، طرح جدید درجه بندی شعب در فرایندی تخصصی و با دقت بالا تهیه شده است که براساس آن، درجه بندی بر اساس هفت مولفه و ۲۴ شاخص نهایی و با در نظر گرفتن عملکرد فعلی، ظرفیت ها و روند حرکت شعب انجام می شود.
این گزارش می افزاید، در نخستین ارزیابی شعب بر اساس طرح جدید، درجه پنج شعبه بیمه آسیا شامل شعبه قم(با درجه یک شاخص)، شعبه ابهر(با درجه یک B )و شعب شریعتی تبریز، بلوار زنجان و بلوار فرودگاه مشهد(با درجه ۲ )ارتقا پیدا کرد.
بر اساس این گزارش، هفت مولفه نهایی مذبورعبارتند از؛ عملکرد بیمه گری، بهره وری، عملکرد بازار، کیفیت کارکنان، کیفیت نمایندگان، عملکرد مالی و نیز سالمت اداری و مشتری مداری، که در مجموع در بردارنده ۲۴ شاخص است. از جمله این شاخص ها می توان به تولید حق بیمه، خسارت پرداختی، درصد تحقق برنامه و توازن پورتفوی در مولفه عملکرد بیمه گری اشاره کرد.
گفتنی است، درجه بندی جدید شعب که به صورت ساالنه انجام می شود، نه تنها ناظر بر عملکرد گذشته یا حال حاضر هر شعبه است بلکه ظرفیت های رشد آتی آن را نیز در نظر می گیرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=19492