به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)،حمیدرضا هنرمند مدیر محصول شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه، با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف کاهش انباشت، افزایش سهم شلف و فروش در کانالهای خرده فروشی، زنجیرهای، عرضه مستقیم، غرف میادین تره بار و دیجیتال مارکت با شعار «خامه صورتی، اصلش پگاهه»، آغاز شد.
وی با اشاره موفقیت نسبی اجرای طرح در روزهای ابتدایی، ابراز امیدواری کرد: با همت همکاران پرتلاش فروش در سراسر کشور، اهداف طرح در پایان تیرماه محقق شده و شاهد ادامه روند فروش مناسب این محصول در سراسر کشور باشیم.