به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، خدمترسانی به مشتریان در خدمات برخط این بانک به دلیل نصب و استقرار سختافزارهای جدید و به روز، بهمنظور توسعه زیرساختها از ساعت یک تا شش بامداد روز جمعه سوم دی ماه با اختلال موقت و جزئی همراه خواهد بود.
روابط عمومی بانک تجارت ضمن سپاس از شکیبایی مشتریان بابت بروز این اختلال اعلام میدارد، بهمحض استقرار سامانه جدید، خدمترسانی به مشتریان به روال عادی بازخواهد گشت.
مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره تلفن ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=134115