×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳

با حضور سید علی شمسی نیا معاون بهره برداری ،حمید محمدی رفیع معاون سرمایه های انسانی و مسئولیت های اجتماعی فولاد سنگان، مدیران و روسای ادارات شهرستان خواف و ناظران اداره نظارت نوسازی استان خراسان رضوی، آئین بهره برداری از آموزشگاه سه کلاس مهرآفرین فولاد سنگان شهر سده با مشارکت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و با هدف توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهرستان خواف برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان، هادی احمدی، رئیس نظارت اداره نوسازی استان خراسان رضوی در آیین افتتاح ۳ کلاس درس شهر سده ضمن تبریک هفته اولیا و مربیان گفت: هر کار بزرگی که بخواهیم انجام دهیم راه آن از مدرسه می‌گذرد و اگر بخواهیم کشور پیشرفت کند باید مدارس آن آباد باشد.

شمسی نیا، معاون بهره برداری فولاد سنگان ضمن خیرمقدم به افراد خاضر در این مراسم گفت: فولاد سنگان در ادامه نهضت مدرسه سازی و اهتمام به مسئولیت های اجتماعی این بار در نقش یک شرکت شهروند توانست مدرسه مهر آفرین شهر سده را افتتاح نماید.

وی ضمن قدردانی از پشتیبانی های مدیرعامل فولاد سنگان گفت: در راس کار از حمایت ها و پشتیانی ویژه دکتر امرایی به عنوان خیر و مدیری جهادگر تقدیر و تشکر ویژه دارم و انشالله با ادامه این روند شاهد توسعه زیرساخت های آموزشی در سطح شهرستان خواف باشیم.

در ادامه غلام پور، رییس اداره آموزش و پرورش خواف ضمن قدردانی و همراهی همیشگی خیرین و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: امروز با افتتاح این سه کلاس در شهر سده تعداد کلاس های افتتاح شده به عدد ۱۷۹ رسیده و تعداد ۲۶۹ کلاس درس در حال ساخت و در مرحله انعقاد تفاهم نامه می‌باشد که طی برنامه ریزی های انجام شده از تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ تا تاریخ ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۴ هر سه شنبه افتتاح کلاس درس در سطح شهرستان خواهیم داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.