گروه : بورس و بازارهای مالی
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه این طرح که در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار گرفته بود، افزایش ۵۰ درصدی بیمه های زندگی و تحقق ضریب نفوذ ۷ درصدی بیمه های بازرگانی را هدف گذاری نموده است.
این گزارش ضمن عارضه یابی وضعیت بازاریابی شرکتهای بیمه، بر مبنای روش شناسی پیمایشی و با الگو برداری از استانداردهای APQC و ISO و استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور، نسبت به تدوین ۱۷ استاندارد مهارت افزای بازاریابی اقدام نموده است و انتظار می رود پیاده سازی این استانداردها، فروش بیمه های زندگی را متحول نماید.
در این طرح پژوهشی، استانداردهای مورد نظر برای سه سطح اجرایی شامل شرکتهای بیمهای، نمایندگیهای بیمه، و بازاریابان بیمه زندگی، تدوین و ارائه شده اند.
آموزش، استعدادیابی، بازاریابی نظام مند، برند سازی تجاری، استاندارد سازی، شبکه سازی، تعهد شغلی و مستندسازی تجربیات، عوامل موثر بر موفقیت فروشندگان بیمه زندگی عنوان شده اند.
لازم به ذکر است متن کامل این گزارش متعاقبا در قسمت گزارش های پژوهشی وب سایت پژوهشکده بیمه بارگذاری خواهد شد
https://www.kioskekhabar.ir/?p=22143