مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت در ۱۳روز نخست سال جاری حدود ۳۰هزار خدمت بانکی به مشتریان ارائه کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی این بانک در ایام نوروز پاسخگوی ۶۰هزارتماس مشتریان بوده و ۳۰هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.
همچنین کارشناسان این مرکز، روزانه پاسخگوی بالغ برپنج هزار تماس هستند و مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت و…. بهره مند شوند.
براساس این گزارش، بیشترین حجم تقاضای مشتریان در ایام نوروز برای مسدودی و رفع مسدودی کارت، رمز مدرن (تلفنبانک-اینترنت بانک-همراه بانک) و تغییر آدرس ثبت شده است.
گفتنی است کارشناسان این مرکز با شمارهگیری ۰۲۱۴۷۴۷ به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان مشتریان هستند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=147522