به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابطعمومی بانکپاسارگاد، نسخه وب اپلیکیشن همراه بانکپاسارگاد که در تمام دستگاههای مبتنی بر وب بهویژه در مرورگرهای گوشیهای تلفنهمراه از جمله گوشیهای دارای سیستم عامل iOS در دسترس است، میتواند همانند سامانههای بانکداریمجازی و موبایلبانک انواع خدمات بانکی را به کاربر ارایه دهد. در واقع این اپلیکیشن نسل جدید بانکداری مجازی است که به مرور امکانات جدیدی به آن افزوده شده و در کنار سامانههای موبایلبانک و اینترنتبانک به ارایه خدمات بانکی موردنیاز میپردازد.
در این برنامه خدمات سپرده (شامل مشاهده سپردههای مشتری، گردش سپرده، پرداخت قبض از سپرده و انتقال وجه سپرده به سپرده)، خدمات کارت (شامل مشاهده لیست کارتهای مشتری، دریافت رمز پویا، انتقال وجه کارت به کارت، دریافت موجودی کارت، مسدود کردن کارت و پرداخت قبض از کارت) و امکان تغییر رمز عبور و مشاهدهی آخرین IP سیستم وارد شده، ساعت و تاریخ ورود به سامانه قابل دریافت است.
مشتریان میتوانند با وارد کردن آدرس https://m.bpi.ir در مرورگر گوشی تلفنهمراه تنها برای یک بار، آیکون برنامهی همراهبانک را به لیست برنامههای دستگاه خود اضافه کنند. در دفعات بعد، برای استفاده از خدمات این برنامه، کافی است آیکون ایجاد شده، توسط کاربر انتخاب شود. جهت ورود به این سامانه نیز باید نام کاربری و رمز عبور مربوط به همراهبانک، در صفحهی ورود به برنامه، درج شود.
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm بهصورت شبانهروزی آمادهی پاسخگویی به سؤالات هموطنان هستند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=17134