به گزارش کیوسک خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته، با حضور سعیدی نیا مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس شهروندان، مشتریان شبکه بانکی و همکاران بانک شهر میتوانند روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راهاندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=12422