به گزارش کیوسک خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته با حضور رسول خوش بین ، معاون مالی و اقتصادی در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس مشتریان شبکه بانکی، شهروندان و کارکنان بانک شهر میتوانند روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راهاندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=22909