به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه باران، محمد غلامرضایی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با هدف اثبات اعتقاد باران به نقش پراهمیت و بدون جایگزین شبکه فروش در ایجاد اعتبار و اعتماد دوطرفه میان باران و مشتریان برگزار شد.
غلامرضایی درک نقش تاثیرگذار و بالنده کارگزاران توانمند و مسلط به امور فنی، حقوقی و بازاریابی در صنعت بیمه کشور را یکی از الزامات فعالیت در صنعت بیمه دانست و گفت: کارگزاران بیمه بهعنوان تحلیلگران ریسک، از یکسو مشاوران و بازوان تخصصی جامعه بیمهگذاران کشور هستند و از سوی دیگر، در تعیین سطح ریسک در نرخگذاری فنی و همچنین ارتقای سطح علمی بازار بیمه ایفای نقش میکنند. بنابراین این جشنواره تنها بر پایه تقدیر از عملکرد کارگزاران بیمه برگزار شد تا گام موثری در تقدیر و تکریم از تلاشهای آنها برداشته شود.
غلامرضایی در ادامه افزود: اگرچه شاید برگزاری این جشنواره گام کوچکی در تجلیل از تلاشهای شبکه فروشمحسوب شود، اما برنامهریزی و اجرای آن با فاصله کوتاهی از شروع به فعالیت شرکت در کنار استمرار و ادامهدار بودن این رونددر باران، نشان از ثبات این شرکت بیمهگر در تقدیر از عملکردهای مطلوب و ویژه دارد.
او در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این جشنواره خاطرنشان کرد: تمامی کارگزاران رسمی بیمه در سراسر کشور که در زمینه ارائه محصولات بیمه باران فعالیت داشتند و در طول مدت جشنواره به حداقل فروش ۲۰۰ میلیون تومانی رسیده بودند، شرایط حضور در این جشنواره را کسب کردند و در نهایت از ۵ کارگزار برتر به شرح زیر که حائز بالاترین امتیازات از منشاءوصول حق بیمه و تعداد بیمهنامه صادره کردند، با پرداخت جوایز نقدی، تقدیر بهعمل آمد:
ردیف | نام کارگزار | استان | حق بیمه وصلی (میلیون ریال) | تعداد بیمه نامه (فقره) | مبلغ جایزه |
۱ | لیلا شفیعی برنجگانی | اصفهان | ۲۴،۸۱۸ | ۳۸۳ | ۵۰ میلیون تومان |
۲ | دنیای آسایش ایرانیان | البرز | ۱۹،۴۶۰ | ۱۱۶ | ۴۰ میلیون تومان |
۳ | سعید اکبری | تهران | ۱۶،۶۹۷ | ۲۸ | ۳۰ میلیون تومان |
۴ | مهدی ناصری | مشهد | ۱۵،۱۳۵ | ۳۵ | ۲۰ میلیون تومان |
۵ | سیدمحمدفرید صدرالحسینی | اصفهان | ۱۴،۷۲۲ | ۱۲ | ۱۰ میلیون تومان |
https://www.kioskekhabar.ir/?p=48634