×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی و اعلام سرپرست معاونت فروش و درامد بیمه‌گری بیمه کوثر، این امر با توجه به زیرساخت‌های به‌وجود آمده برای تسهیل خرید بیمه‌نامه به صورت الکترونیکی و نیز افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمه‌گذاران و کارکنان شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا و همسو با سیاست‌ها و اهداف شرکت در توسعه خدمت‌رسانی غیرحضوری انجام گرفته است.
محمد دنان افزود: بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو نخستین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌های مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گام‌های موثری در این بخش بردارد.
وی تاکید کرد: ارایه خدمات آنلاین به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در راستای سیاست‌ها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمه‌نامه است، ضمن اینکه در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا به‌نحو مطلوبی از خدمات آن بهره‌مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.