×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف اعلام کرد، با هدف انسجام‌بخشی به فرآیند رسیدگی به مشکلات زائران ایرانی و پرهیز از موازی کاری بین دستگاه‌ها برای ارائه خدمت هرچه سریع‌تر و به موقع به ایرانیان در ایام اربعین حسینی اتاق مشترک خدمت راه‌اندازی شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی، اتاق مشترک خدمت، با درک میدانی از وضعیت حضور پر شمار ایرانیان در ایام اربعین و تماس نزدیک با مشکلات آنان ایجاد شده است و دستگاه‌ها و موسساتی که نمایندگان آن‌ها در آن حضور دارند، شامل بخش کنسولی وزارت امورخارجه، بیمه معلم و دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت می‌شود که هر کدام به فراخور مسئولیت خود، وظیفه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان ایرانی را برعهده دارند.

علی شمس‌آبادی، کنسولگری ایران در نجف تصریح کرد: بیمه معلم که مسئول ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران است، پیگیری‌های لازم برای پرداخت هزینه‌های درمانی زائران اربعین حسینی را انجام می‌دهد و نماینده سازمان حج و زیارت در نجف نیز برای تسهیل زیارت ایرانیان و یافتن گمشدگان وارد عمل می‌شود.

او افزود: در حال حاضر، شمار مراجعه‌کنندگان روزانه از ۳۰۰ نفر فراتر رفته و انتظار می‌رود این آمار طی روزهای آینده نیز افزایش یابد.

شمس‌آبادی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ساعت فعالیت اتاق مشترک کنسولگری ایران در نجف تا ساعت یک است و انتظار می‌رود در روزهای آینده ارائه خدمات در طول شبانه‌روز و به صورت بیست و چهار ساعته شود.

شایان ذکر است، کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف در جوار صحن حضرت زهرا (س) حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) قرار دارد.
منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.