بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ ۶ آذر ماه و امکان اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:
بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند میرساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز دوشنبه مورخ ۴ دی ماه به مدت شش ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز میتوانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان ارجمند میباشد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=211908