به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابطعمومی بانک دی، در دومین همایش ملی شناسایی و تجلیل از واحدهای برتر مشتریمدار کشورکه با مشارکت سازمانهای دولتی و خصوصی برگزار شد، بانک دی به پاس تعالی در تکریم اربابرجوع و رضایت مشتری، شایسته دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر واحد مشتریمدار شد.
در این جشنواره که به همّت مجمع مدیران کارآفرین ایران برگزار شد، هیئتداوران جشنواره پس از بررسی و ارزیابیهای تخصصی، از بانک دی به پاس اهتمام در پیاده سازی فرآیندهای مدوّن در استانداردسازی مدیریت پایش و سنجش رضایت و شکایات مشتریان، تدوین و جاری سازی روش اجرایی و دستورالعملهای مرتبط در حوزه اندازهگیری رضایت و مدیریت شکایات مشتریان و همچنین موفقیت در دریافت گواهینامههای ISO10004 و ISO10002 با اهدای تندیس ویژه مشتریمداری تقدیر کرد.
گفتنی است در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیران عامل، اعضای هیئتمدیره و مدیران ارشد سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار شد، مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی و طراحی محصول بانک دی به نمایندگی از برات کریمی، مدیرعامل بانک، نشان ویژه این جشنواره را دریافت کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=69075