×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳

امروز ۲۳ مهر یوسف شریفی مدیر عامل پتروشیمی ایلام در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام گفت:با توجه به شرایط پتروشیمی همه دست به دست هم بدهیم تا پتروشیمی ایلام به جایگاه واقعی خود برسد.

شریفی افزود:درآمد پتروشیمی کفاف هزینه ها را نمی دهد و پتروشیمی ایلام در حال حاضر۲۲۰۰ نیرو دارد، در حالی که چارت شرکت ۶۳۸ نفر است.

مدیر عامل پتروشیمی در ادامه گفت؛ ۴۵۸ هزار تن ظرفیت تولید پتروشیمی ایلام است، در حال حاضر با نصف خوراک در مدارتولید است وتوسعه پالایشگاه گاز نقطه اساسی برای افزایش ظرفیت تولید در پتروشیمی ایلام است.
یوسف شریفی اظهار داشت: نبود خوراک، هزینه تحمیلی و نیروی مازاد بزرگترین موانع بر سر راه سوددهی بزرگترین مجتمع غرب کشور است و اگر مسوولان استان کمک کنند، پتروشیمی ایلام از مرحله بحران عبور می کند و به یکی از سوده ترین پتروشیمی های کشور تبدیل خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن خوش آمد گویی و تبریک انتصاب مدیر عامل پتروشیمی ایلام و بر حمایت جدی از تولید و پتروشیمی ایلام تاکید نمودند

حجت الاسلام کریمی تبار، به موضوع حذف واسطه در فروش محصول، انتقاد از قراردادهاو تاکید بر شفافیت این قراردادها و همچنین استفاده از نیروهای دست پاک و متعهد پرداختند و اشاره کرد برای اینجانب و افکار عمومی این سوال پیش می آید که چرا پس سالها پتروشیمی ایلام برای استان زیان ده است؟
وی در ادامه تاکید کرد: ما برای کمک به حل مشکلات پتروشیمی آماده همکاری هستیم و از مدیران پترول انتظار ایجاد طرح های توسعه ای در راستای حل مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال داریم.

در پایان یوسف شریفی به علل و عوامل زیانده بودن شرکت که همانا عدم تولید با ظرفیت کامل که به موضوع خوراک بر می گردد در خصوص روشن نمودن لایه های شفاف نشده و در جهت تبین موضوعات مطرح شده توضیحاتی دادند از جمله قضیه ی قرارداد فروش محصول استراتژیک DMDSکه به سالها پیش بر می گردد و اینکه پرونده در جریان است، وکیل شرکت با هماهنگی هیأت مدیره پتروشیمی ایلام با رصد مدیران پترول در راستای احقاق حق شرکت پی گیری جدی نموده و با توجه به مستندات ان شاءالله با کمک مسئولان ذیربط قضایی نتیجه خوبی حاصل شود.
قابل ذکر است حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام در پی بیان مشکلات گمرکی توسط مدیر عامل پتروشیمی ایلام موضوع را تلفنی در همان جلسه با بالاترین مقام استان پی گیری نمودند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.