مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه مدیران استانی در سطح شعب باید مشاور بیمهگذاران باشند، گفت: افزایش سطح تعاملات سازمانی مدیران فنی و استانی، افزایش حجم پرتفو و ارائه خدمات بهروز را به همراه خواهد داشت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و استانی شرکت که با حضور معاونان بیمه رازی با محوریت ارائه خدمات بهروز به بانک صنعت و معدن و مشتریان آنها برگزار شد، با تاکید بر برنامهریزی استانی بر اساس شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هر استان تاکید کرد: در ارائه خدمات به مشتریان بیمهگذاران بزرگ نمیتوان در تمام کشور از یک روش و شیوه واحد استفاده کرد بلکه برای هر استان با توجه به ساختار استان هدف، به برنامه ریزی منحصربهفرد نیاز است.
او ادامه داد: در کنار طرح ریزی و برنامه ریزی عملیاتی باید ستاد و شعب پاسخگویی به لحظه به بیمه گذاران داشته باشند. این موضوع در حالی مطرح میشود که با توجه به پنج چرخش استراتژیک، بازاریابی تهاجمی یکی از مولفههای اصلی در فعالیت بیمه گری است و شعب و نمایندگان باید هر لحظه با بیمهگذاران بزرگ و مشتریان آنها در ارتباط بوده و به عنوان یک مشاور بیمهای در کنار بیمهگذاران باشند.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: مدیران فنی باید تعامل بسیار خوبی با مدیران استانی و نمایندگان داشته باشد زیرا در تعاملهای دورن سازمانی و برون سازمانی امکان معرفی و عرضه بیمه نامه و افزایش حجم پرتفو رقم خواهد خرد.
جباری یادآور شد: طی جلسات گذشته مقرر شد محاسبه هزینه صدور به صورت خطی و غیر پلکانی برای نمایندگان در نظر گرفته شود و این موضوع در راستای حمایت از شبکه فروش و نمایندگان منتخب است.
براساس این گزارش، در حاشیه این جلسه از سامانه برخط فروش بیمهنامه آتش سوزی برای بیمهگذاران بزرگ شرکت بیمه رازی با حضور دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی رونمایی شد.