×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳
افزایش ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه ایران در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ محقق شد

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به تلاش و همت همه ارکان بیمه ایران برای توسعه خدمت به مردم ، ارائه خدمات غیر حضوری و برخط برای صدوربیمه نامه و پرداخت خسارت و توسعه این خدمات و تفویض اختیار سیستمی را از مهمترین عوامل موثر و تاثیر گذار در چابکی شرکت و نمایندگان و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد و عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ علیرغم کاهش ۵/۷ درصدی سهم بیمه نامه های شخص ثالث ، حق بیمه های تولیدی شرکت از مبلغ ۸۳ هزار میلیارد ریال در مدت مشابه سال گذشته به مبلغ ۱۳۴ هزار میلیارد ریال رسید و به این ترتیب افزایش ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه ایران در سه ماهه نخست سال جاری محقق شد.

بیمه ایران به عنوان راهبر بازار و بزرگترین و تنها شرکت بیمه دولتی کشور، همواره نقش موثری در تعیین استراتژی ها ، توسعه و گسترش خدمات برخط و غیر حضوری کردن خدمات، برای رفع نیازهای بیمه ای و کاهش مراجعات مردم به مراکز و شعبات بیمه ایران داشت و یکی از آثار و برکات گسترش این خدمات افزایش پرتفوی شرکت در سه ماه نخست سال جاری است که این امر نشان دهنده استقبال عمومی و رضایتمندی مردم از سرویس های برخط بیمه ایران است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی توسعه خدمات برپایه نرم افزار از جمله مصوبه تفویض اختیار سیستمی صدور به نمایندگان در دوردست ترین مناطق کشور را از دست آورد های مهم و تاثیر گذار این دوره از مدیریت در بیمه ایران برای تسهیل مراحل صدور بیمه نامه و کاهش زمان رسیدگی و پرداخت خسارت ها و همچنین رفع موانع تولید و کمک به واحد ها ی تولیدی برای بازگشت سریع به فرآیند فعالیت و تولید در سالی که با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، برشمرد و بیان داشت : سیاست و الویت اصلی بیمه ایران، پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن با حفظ کرامت و جایگاه ارزشمند بیمه گزاران، زیاندیدگان و ذینفعان است و در این راستا میزان خسارت های پرداختی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل، نشان دهنده، وفای به عهد و ایفای به موقع تعهدات بیمه ایران در قبال مردم و ذینفعان است.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ادامه افزود: در مدت حضور خود به عنوان مدیر عامل بیمه ایران تلاش کردم با بسیج همه امکانات و توانمندی های حوزه های مختلف فنی، آی تی و کارشناسان مربوطه و بهره مندی از تجربه و دانش شرکت های پیشرو، انواع خدمات برخط از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس، سامانه نظر سنجی و پاسخگویی ۲۴ ساعته، داشبوردهای مدیریتی، سامانه مغایرت گیری، سامانه یکپارچه بیمه‌گری و … راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد و این روند رو به رشد ، با گسترش و بهبود زیر ساخت ها، بصورت مستمر ادامه داشته و در ماه های آتی خبرهای خوبی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.