گروه : فناوری
الجی الکترونیکس از افتتاح مرکز تماس ابری جدید خود در ایالاتمتحده خبر داد که باعث افزایش سرعت تحولات دیجیتالی این شرکت و همچنین بهبود کیفیت و کارایی مرکز خدمات مشتریان میگردد. الجی قصد دارد پس از آمریکای شمالی، دهها مرکز تماس ابری را در کشورهایی همچون استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، ایتالیا و ویتنام طی سال جاری راهاندازی کند و در ابتدای سال ۲۰۲۲ نیز در بازار خانگیاش در کره جنوبی به چنین امری مبادرت ورزد.
پیادهسازی سیستم مبتنی برCloud ، تجربه بهتر برای مشتری و نتایج مثبت بیشتری خلق خواهد نمود. این سیستم به نمایندگان خدمات مشتریان الجی این امکان را میدهد تا از مکانهای گوناگون بهطور مشترک و مؤثری همکاری کنند و نیازی به حضور در یک فضای فیزیکی نداشته و نیاز به رعایت سختگیرانه شرایط قرنطینه را کاهش دهند؛ باقابلیت جدید تبدیل گفتار به متن (STT) که سریع و دقیق تماس صوتی را به متن نوشتاری تبدیل میکند، نمایندگان خدمات مشتریان میتوانند بهآسانی و با سرعتبالا در مورد موضوعات تکراری تحقیقات لازم را انجام داده و در صورت نیاز، پاسخی متناسب با مشکلات و سؤالات پرتکرار فراهم آورند.
اگر به دلیل حجم زیاد تماسها، مشتریان پشت خط معطل شوند، مرکز تماس ابری بهسرعت گزینه جایگزین مناسبی را به کاربر پیشنهاد میدهد که میتواند صحبت کردن با Chatbot در سایت خدمات مشتریان الجی یا دیگر پلتفرمهای شبکههای اجتماعی باشد. برآورد زمان انتظار دقیق در آینده نزدیک نیز به قابلیتهای مرکز تماس ابری افزوده خواهد شد. زیرساختهای این سیستم توسط Amazon Connect یا Genesys Cloud تأمین خواهد شد.
Yoo Kyu-moon مدیر اجرایی مرکز مدیریت خدمات مشتریان الجی الکترونیکس میگوید: «مرکز تماس ابری جدید الجی به شکلی فعالانه ارائه خدمات ما را ارتقا داده و اصلاح خواهد نمود و به ما کمک میکند تا بهترین نتیجه ممکن را برای مشتری فراهم آوریم. با گزینههای مفیدتری که در اختیار کاربر قرار میگیرد، مشتریان الجی میتوانند پشتیبانی موردنیاز را به هر روشی که ترجیح میدهند، دریافت نمایند.»
درباره الجی الکترونیکس
الجی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و کالاهای مصرفی است که با نیروی کار گستره ۷۴ هزارنفری تقریباً در تمام کشورهای دنیا حضور دارد. الجی از پنج شرکت تهویه مطبوع و لوازمخانگی، سرگرمیهای خانگی، ارتباطات موبایل، راهکارهای قطعات اتومبیل و راهکارهای تجاری تشکیلشده است. با فروش بینالمللی ۵۳ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۹، الجی یکی از تولیدکنندگان پیشرو با دامنه وسیع محصولات از تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچالها، دستگاههای تهویه مطبوع تا ابزارهای موبایل، دیجیتال ساینیج و قطعات اتومبیل است. الجی همچنین با برند اعلای LG SIGNATURE و برند پیشرفته LG ThinQ شناخته میشود که دربرگیرنده تکنولوژی هوش مصنوعی این شرکت هستند. برای اخبار بیشتر درباره الجی به LGnewsroom.com مراجعه کنید.
روابط عمومی شرکت الجی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری
شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰
ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com
https://www.kioskekhabar.ir/?p=104305