×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

با همکاری سازمان ملی و اداره کل استاندارد استان بوشهر بیش از ۱۰۰۰ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیر مجاز در اختیار اموال تملیکی پس از امحا فنی بصورت بیش از ۴۰۰۰ قطعه الکترونیکی و ضایعات به فروش رسید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل استان بوشهر، مطابق دستورالعمل صادر شده از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سازمان ملی استاندارد و اموال تملیکی در خصوص تعیین تکلیف ماینرهای غیر مجاز ضبط شده در انبارها، پس از بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد استان بوشهر دستگاه های فوق بصورت امحا فنی و استفاده از قطعات شامل برد ، آی سی ، فن و ضایعات در مزایده های سراسری سازمان اموال تملیکی مطرح شد.
سید علی عسکری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و کارشناسان اداره کل استاندارد استان در این خصوص گفت:
دستگاه های رمز ارز دیجیتال ضبط شده در انبارهای این اداره کل که بخش عظیمی از انبارها را اشغال کرده بود، همگی مستعمل و دارای مصرف برق غیر مجاز می باشند که با دستورالعمل های صادر شده مورد بررسی و پس از کارشناسی های لازم بصورت امحا فنی و استفاده از قطعات وضایعات الکترونیکی در مزایده مطرح شدند.
عسکری در ادامه افزود:
پس از بازدید میدانی کارشناسان استاندارد و کارشناس رسمی دادگستری از حدود ۱۰۰۰ دستگاه ماینر مطابق دستورالعمل های صادر شده ،دستگاه های فوق بدلیل قدیمی و مستعمل بودن و دارای رده انرژی غیر مجاز فاقد قابلیت مصرف تشخیص داده شده و همگی در مزایده سراسری اموال تملیکی بصورت امحا فنی و استفاده از قطعات الکترونیکی مطرح شد.
عسکری با بیان اینکه در سال جاری و بلافاصله پس از صدور دستورات لازم تا کنون دستگاه های ماینر در اختیار این اداره کل طی ۵ مرحله در مزایده مطرح و بفروش رسیده و حدود ۱۵۰۰ دستگاه امحا فنی گردیده ،از تعیین تکلیف همه دستگاه های ماینر و تخلیه انبارهای این اداره کل در آینده نزدیک خبر داد.
قطعات الکترونیکی دستگاه های ماینر نیز که به جهت مصرف در تولیدی های الکترونیکی و لوازم برقی وضایعات قابل مصرف می باشد نیز با استقبال خریداران طی ۵ پارتی در مزایده سراسری سال ۱۴۰۳ مطرح و به ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در قالب بیش از ۴۰۰۰ قطعه الکترونیکی تاکنون بفروش رسیده است.
روابط عمومی اداره کل
جمع آوری و فروش اموال
تملیکی استان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.