×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و انجمن ترویج کسب و کارهای خانوادگی با رویکرد توسعه کسب و کار منعقد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، به جهت هم‌افزایی در زمینه توسعه و ترویج مفاهیم حکمرانی خوب به‌ویژه در ۴ جنبه خانوادگی، شرکتی، مالکیتی، بشردوستی و توانمندسازی خانواده‌های کسب و کاری و همچنین توسعه حضور کسب و کارهای خانوادگی در عرصه بین‌المللی، سازمان مدیریت صنعتی و انجمن ترویج کسب و کارهای خانوادگی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
این تفاهم‌نامه توسط مسعود لطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و سعید جابرانصاری، رئیس هیات‌مدیره انجمن ترویج کسب و کارهای خانوادگی امضا شد.

هدف از امضای تفاهم‌نامه یادشده، همکاری مشترک و سازمان‌یافته سازمان و انجمن مذکور به منظور کمک به توسعه ظرفیت راهبری کسب و کارهای خانوادگی با تمرکز بر نقشه راه پایداری آنها به‌ویژه ترویج حکمرانی خوب، پرورش مدیران حرفه‌ای و ارتقای کیفیت تصمیم‌گیری هیات‌مدیره‌ها، تامین حمایت و پشتیبانی مورد نیاز برای رشد و توسعه، انتقال و یادگیری از یکدیگر در خانواده‌های چند نسلی کسب و کار است.

محورهای همکاری این تفاهم‌نامه در ۵ حوزه آموزش، پژوهش، مشاوره، نشر و سایر است. نیازسنجی، طراحی و تدوین محتوای آموزشی برای برنامه‌ها و دوره‌های کاربردی و اجرایی، برگزاری همایش‌های علمی و تحقیقاتی، همکاری در انجام طرح‌های نوآوری در خدمات (مشاوره، تحقیق، آموزش)، همکاری در تالیف، ترجمه و انتشار کتب و نشریات علمی- پژوهشی و علمی- ترویجی در هر یک از حوزه‌های فعالیت دو طرف در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه ازجمله محورهای همکاری این تفاهم‌نامه است.
این تفاهم‌نامه در ۴ نسخه واحد، ۹ ماده، ۲ تبصره و به مدت سه سال به امضای طرفین رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.