
با هدف بهبود عملکرد سامانه مگابانک ملت و ارائه خدمات بهروز و متناسب با نیاز مشتریان، نسخ جدید «۴٫۱٫۴ اندروید و ۲٫۰٫۴ iOS» این سامانه در دسترس مشتریان قرار گرفت.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، نسخههای جدید سامانه مگابانک در وبسایت این بانک به نشانی www.bankmellat.ir و فروشگاههای نرمافزار اندروید و iOS که اسامی آنها در همین وبسایت آمده، منتشر شده است.
بر اساس این گزارش، خدمت سرویس افتتاح حساب درون برنامه، خدمات غیرحضوری( نمونههای غیرحضوری خدمات بانکی)، درخواست صدور کارت، سرویس سمات و سماچک از مهم ترین خدمات و قابلیتهای جدید سامانه مگابانک است.
این گزارش حاکی است، پیادهسازی سرویس کارت به کارت با لاگین بانکی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال با مبداء بانک ملت، پیادهسازی افتتاح حساب در خدمت بانکداری ویدیویی، بهبود فرآیند ثبت کارت در هاب شاپرک در زمان پرداخت دُنگ در سرویس دُنگی، بهبود تجربه کاربری در سرویس انتقال پول، بهبود ترتیب نمایش رسید تراکنشها در بایگانی، بهبود عملکرد تماس صوتی و تصویری گروهی، حذف عبارت بزودی از آیکون بات در صفحه اصلی و هدایت کاربر به سرویس (از من بپرس) و پیادهسازی امکان درج سیستمی مبلغ کل بدهی سررسید شده در سرویس مدیریت اقساط از دیگر قابلیتهای اضافه شده و تغییرات اعمال شده در این نسخه جدید است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=261549