×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳

شرکت فولاد اکسین خوزستان در رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری موفق به دریافت لوح لوح بهره وری و تولید مسئولانه شد.

کیوسک خبر ـ رویداد تولید مسئولانه و بهره‌وری به تازگی با حضور فعال شرکت های تولیدی کشور برگزار شد که در فرآیند ارزیابی دستاوردهای شرکت‌های شرکت‌کننده، شرکت فولاد اکسین خوزسنانموفق به دریافت لوح دستاورد مطلوب شد.

این موفقیت نشان‌دهنده تعهد این شرکت به اصول تولید پایدار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است. حضور فولاد اکسین در این رویداد، بهبود محیط زیست منطقه را نیز به دنبال دارد و در بلندمدت به تثبیت جایگاه این مجموعه به عنوان یک شرکت پایدار و دوستدار محیط زیست کمک خواهد کرد.

مدیران این شرکت با تاکید بر اهمیت مسئولیت‌پذیری در فرآیندهای تولید، بر لزوم ادامه تلاش‌ها در جهت کاهش تأثیرات منفی زیست‌محیطی و ارتقاء بهره‌وری تأکید کردند.

این رویداد فرصت مناسبی برای تبادل تجربه‌ها و ارتقاء سطح آگاهی در زمینه تولید مسئولانه بود و حضور موفق فولاداکسین در این رویداد گواه عملکرد مطلوب اکسینی ها در بحث تولید و توجه به مسائل زیست محیطی و… است.

در این مراسم لوح تقدیر اهدا شده از سوی سید حمید کلانتری مدیرعامل انجمن بهره وری ایران به سورن دلواری مدیر امور مهندسی و رضا خاکساری نژاد سرپرست امور مهندسی شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.