به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، تأمین رایگان بیش از ۲۳ هزار تن اکسیژن مراکز درمانگر کرونا در کشور و همچنین ارتباطات مؤثر در توسعه و تکامل منطقهای توسط فولاد مبارکه، از مهمترین مسئولیتهای اجتماعی این شرکت بوده که منجر به اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به این شرکت گردیده است.
به گفته هوشمند سفیدی، مسئول جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، این جشنواره به دلیل محدودیتهای کرونایی در کشور ۲۶ مهرماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد که با استقبال مناسبی از سوی سازمانها، شرکتهای دولتی و بخش خصوصی همراه بود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به اعتلای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمانها و بهینهسازی آنها عنوان کرد و افزود: ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمانهای فعال درزمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «درحالرشد»، «رشدیافته» و «پیشرو» نیز در این دوره انجام شد. ضمن اینکه مسئولیت اجتماعی طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی بوده که معمولا پیادهسازی آن بر عهده روابط عمومی است.
مسئول جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی یادآور شد: در این جشنواره، به ارتباط بین روابطعمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابیها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیادهسازی الگوهای بینالمللی در فضای کسبوکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است. همچنین دو مبحث روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با یکدیگر همپوشانی کامل دارند و به همین دلیل جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به شکل مشترک برای نخستین بار برگزار شد.