×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳
اولویت‌های پژوهشی صنعت بیمه برای فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در جامعه و صنعت توسط وزارت علوم اعلام شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در جامعه و صنعت، به عنوان اقدام مناسبی برای تقویت ارتباط صنعت بیمه و دانشگاه‌ها توسط پژوهشکده بیمه و تعدادی از شرکت‌های بیمه مورد توجه جدی قرار گرفته است. بر این اساس پژوهشکده بیمه برای دومین سال متوالی اقدام به دریافت و جمع‌بندی اولویت‌های پژوهشی صنعت بیمه و ارائه آن به وزارت علوم، تحقیقات و فناوی به عنوان متولی این امر نموده است.
در این دوره پژوهشکده بیمه، تعدادی از نهادهای صنعت و همچنین چهار شرکت بیمه تعاون، دانا، سامان و ما اولویت‌ها، محورهای تخصصی و موضوعات مورد نیاز خود را اعلام کرده‌اند. بر اساس تعداد اعضای هیأت علمی مورد نیاز اعلام شده از سوی صنعت بیمه، استقبال این صنعت نسبت به سایر سازمان‌ها و مؤسسات مشارکت‌کننده در دوره جاری چشمگیر بوده است به طوری که سهم ۲۷ درصدی را از کل فرصت‌های حوزه‌ها به خود اختصاص داده است.
بدینوسیله از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی واجد شرایط دعوت می‌شود در صورت تمایل به مشارکت در این دوره با مراجعه به فایل پیوست و انتخاب یکی از اولویت‌های پژوهشی نهادها و شرکت‌های بیمه‌ای که توسط وزارت عتف منتشر شده است، این فرصت را برای ارتباط و ورود به صنعت بیمه به عنوان یکی از مهمترین صنایع مالی در جهان مغتنم شمارند.