به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: فروش محصولات شرکت پاکسان در بازارهای داخلی رشد چشمگیری را رقم زد.
به گزارش پاکسان نیوز، آمارها نشان میدهد فروش محصولات داخلی شرکت پاکسان در تیرماه سال جاری از رشد قابل توجهی برخوردار بود.
با تدابیر اتخاذ شده از سوی حسن بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان، فروش محصولات داخلی این شرکت از رقم ۴۳۵۴ تن در مدت مشابه سال قبل به رقم ۶۹۸۷ تن در تیرماه سال جاری رسید که این ارقام گویای رشد چشمگیر فروش این محصولات در بازارهای داخلی است.
این میزان فروش محصولات داخلی پاکسان در تیرماه بیش از پیش بینیهای صورت گرفته بود و تحقق ۱۰۴ درصدی بودجه را رقم زد.
شرکت پاکسان با بیش از ۵۷ سال سابقه در تولید محصولات شوینده کاملترین سبد را در بین شرکت های گروه تولیدی مواد شوینده و بهداشتی دارد و سهم بزرگی از تولیدات خود را در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور توزیع و عرضه می کند.
این محصلات عمدتا شامل؛ پودر کفشوی رخشا، پودر لکه بر، پودر ظرفشوی پوش، پودر لباسشویی برف، پودر لباسشویی سپید، پودر کیمیا، صابون گلنار، صابون سیو، صابون عروس، صابون رختشویی گلنارو…. است.
پیشبینی می شود این شرکت تا پایان سال مالی خود در آذر ماه سال ۹۹ بتواند رکوردهای فروش گذشته خود را به میزان چشمگیری جابهجا کند.