
در راستای نظارتهای میدانی بر روند اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴، عبداله سلطانی ثانی، مدیرعامل شرکت خدمات پسازفروش ایرانخودرو (ایساکو)، از تعمیرگاههای مرکزی ایرانخودرو بازدید کرد.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از ایکوپرس- این عضو هیاتمدیره ایرانخودرو در این بازدیدها، ضمن بررسی فرایند پذیرش، تعمیر و تحویل خودروها، با مشتریان و کارکنان گفتوگو کرده و نظرات مراجعهکنندگان را درباره کیفیت خدمات جویا شد.
سلطانیثانی با تاکید بر اهمیت افزایش سرعت و کیفیت خدمات در ایام نوروز گفت: با توجه به افزایش سفرها، فوریت ارایه خدمات بیش از پیش اهمیت دارد.
وی که در لحظات آغاز سال نو در کنار مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو حضور یافته و همچنین از خدمات و امداد جادهای نیز بازدید کرده بود، بار دیگر بر اهمیت رضایت مشتریان تاکید کرد و از توسعه ظرفیت تعمیرگاهی و تامین قطعات یدکی موردنیاز خبر داد و بر بهکارگیری حداکثر توان شبکه خدمات پسازفروش برای تسهیل سفرهای نوروزی تاکید کرد.
مدیرعامل ایساکو از آغاز طرح تاکنون بازدیدهای نظارتی مختلفی از نمایندگیهای مجاز و نحوه خدمترسانی به هموطنان انجام داده و در روز جاری نیز نمایندگیهای مرکزی مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند.
این بازدیدها بخشی از برنامه پایش جدید ایرانخودرو است که در چند روز اخیر صورت گرفته و روند آن همچنان با دقت و جدیت پیگیری میشود.