گروه : اجتماعی
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی دارای بخش پاسخگویی تلفنی است که بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۲۰ این مرکز سئوالات و پیشنهادات خود را مطرح و پاسخ لازم را نیز دریافت می کنند.
کارشناسان دفتر ارتباط با مشترکان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با نحوه پاسخگویی و پیگیری مسائل ذینفعان و ارائه راهنمایی های لازم به بیمه شدگان آشنا شدند.
همچنین در ادامه این بازدید، محمدرضا ایمانی، مدیر خبره ارتباط با مشترکان بازرسی تامین اجتماعی نیروهای مسلح در نشست با محمدباقر دشتگرد، رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی ضمن تبادل تجربیات در حوزه پاسخگویی بر تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری تاکید کردند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=119657