×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

مدیر عامل  و معاونین بانک توسعه صادرات ایران از گروه صنعتی ماموت بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی تولید محصولات این مجموعه قرار گرفتند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مدیرعامل هلدینگ ماموت در جلسه ابتدایی این بازدید سه ساعته به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌ها، روند تولید محصولات و پرداخت.

دکتر افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران هم در این جلسه با تشریح خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط بانک به وجوه تمایز بانک توسعه صادرات ایران با سایر بانک‌ها اشاره کرد.
وی با تبیین جزئیات طرح الماسان از اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، خرید دین، مرابحه برای واردات کالا، اعطای تسهیلات ارزی برای تسهیل واردات، پدیزش رکن ضامن، صدور انواع ضمانت‌نامه و … به عنوان برخی از خدمات و تسهیلات بانک یاد کرد.
دکتر خانی در بخش دیگری از سخنان خود از سرعت در تصویب مجوزهای لازم برای تخصیص اعتبارات به عنوان یکی از نقاط تمایز بانک نام برد و گفت، چابکی در ارائه خدمات مالی به مشتریان توسط بانک توسعه صادرات قابل مقایسه با هیچ بانکی نیست چرا که سیاست اصلی بانک بر سرعت استوار است.
این بازدید در ادامه سلسله برنامه‌های مدیریت بانک در راستای جذب مشتریان خوش‌نام و افزایش سطح تعاملات بانکی با ایشان صورت گرفت و توافقات لازم برای تقویت ارتباط بانک با این مجموعه صورت گرفت.
 گفتنی است گروه صنعتی ماموت از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع تریلر و ساندویچ پانل در زمینی به مساحت ۲ هکتار آغاز نمود و اکنون پس از گذشت سه دهه فعالیت مستمر به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی سازنده خودروهای سنگین در ایران و تخصصی‌ترین تولیدکننده انواع تریلر، کاربری‌های تجاری و ساندویچ پانل خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس در خاورمیانه شناخته می‌شود. همچنین این واحد صنعتی نقش موثری در توسعه تولید و اشتغالزایی در کشور ایفا می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.