
بازرسان سازمان تأمین اجتماعی طی پنج روز اول سال جاری، بیش از ۴۰ مرکز درمانی این سازمان را در حدود نیمی از استانهای کشور مورد بازرسی سرزده قرار دادهاند.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی گفت: روسای ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریتهای درمان در تمامی استانهای کشور، به صورت سرزده و در ساعات مختلف شبانهروز، مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی را مورد بازرسی و بازدید قرار داده و نسبت به تهیه گزارش و ارسال به اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات اقدام کردند.
علیاکبر ربیعزاده افزود: این بازرسیها در ساعات مختلف شبانهروز، در سطح تمام استانهای کشور با هدف افزایش کیفیت خدمترسانی و رضایتمندی مراجعین بویژه بیمهشدگان تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه این بازرسیها در محورهای متعدد همچنان در حال انجام است خاطر نشان کرد: نحوه پاسخگویی کلیه کارکنان، میزان رضایتمندی بیماران و مراجعین، رعایت الگوی مصرف انرژی، نحوه فعالیت و ارائه خدمات بخش اورژانس، حضور پزشکان طبق برنامهریزی اعلام شده توسط معاونت درمان سازمان، فعالیت پاراکلنیکها به ویژه در مراکز بستری، فعالیت تیم پرستاری، پیشخوان مراکز درمانی، حضور و پاسخگویی پزشکان مقیم و آنکال، عملکرد تیمهای پشتیبانی و خدمات بیمارستانها از جمله محورهای مهم در این بازرسیها است.
ربیعزاده تاکید کرد: برخی مشکلات و کاستیهایی که در بازرسی و گزارشها شناسایی میشود بلافاصله جهت رسیدگی به مراجع و مدیران مرتبط منعکس میشود.
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ۳۲ اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات در مدیریتهای درمان کل کشور ملزم به انجام این بازرسی هستند خاطرنشان کرد: طی پنج روز اول سال جاری بیش از ۴۰ مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی در حدود نیمی از استانهای کشور مورد بازرسی قرار گرفته و این بازرسیها تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.