×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
بازگشت احتمالی آقای ستاره به پرسپولیس و سورپرایز زمستانی زاهدی

به گزارش ایرنا، در ششمین روز از دی‌ماه، بسته ورزشی ایرنا با اخبار، گزارش‌، و مصاحبه‌های متنوع از ورزش ایران و جهان به استقبال شما آمده است. با ما همراه باشید.

رونمایی از تیم منتخب هفته هشتم

در ترکیب منتخب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر که در کنار آن تنها دیدار عقب افتاده هفته پنجم هم قرار داشت ۱۰ تیم نماینده داشتند. جزییات بیشتر را در اینجا دنبال کنید.

آیا رضاییان به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

یک رسانه قطری مدعی شد که ممکن است رامین رضائیان در نیم فصل به پرسپولیس بازگردد. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

رییس فدراسیون کوه‌نوردی: حادثه دیروز نتیجه دست‌ِکم گرفتن کوهستان بود

رییس فدراسیون کوه‌نوردی، گفت: حادثه‌ای که دیروز در کوه‌های شمال تهران رخ داد نتیجه دست‌کم گرفتن کوهستان بود. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل رویت است.

فغانی: خوشحالم دوباره به اسم ایران قضاوت می‌کنم

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: به غیر از چند نفر از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال، همه از موفقیت اخیر من خوشحال هستند. روی اینجا کلیک کنید و در جریان مشروح این گفت‌وگوی اختصاصی قرار بگیرید.

عبدی: برگزار نشدن جام‌جهانی، یک نسل فوتبال را از بین می‌برد

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان با اشاره به تاخیر ۲ ساله در برگزاری جام‌جهانی نوجوانان گفت: متاسفانه تصمیمی گرفته شده که نمی‌دانم چه بگویم؛ بسیاری از کشورها هزینه کرده‌اند و تیم تشکیل داده‌اند. اگر تصمیم فیفا عوض نشود و جام‌جهانی نوجوانان و جوانان برگزار نشود یک نسل فوتبال از بین خواهد رفت. ادامه این مصاحبه در اینجا قابل دسترسی است.

هلندی‌ها، بلژیکی‌ها و روس‌ها در پی جذب رونالدوی ایرانی

شهاب زاهدی بعد از قرار گرفتن در تیم منتخب نیم فصل اوکراین، چند پیشنهاد جدی از کشورهای اروپایی دریافت کرده است. برای اطلاع از ادامه این گزارش به اینجا مراجعه کنید.

کلوپ: «صلاح» را مجبور به ماندن نمی‌کنم؛ تنها مشکل لیورپول هوا است

سرمربی باشگاه لیورپول دلیلی نمی‌بیند که «محمد صلاح» از جمع قرمزهای آنفیلد جدا شود اما در عین حال می‌گوید که هرگز ستاره مصری را با اجبار در آنفیلد نگه نخواهد داشت. جزییات بیشتر در اینجا موجود است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.