×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت بانک در پرداخت وام ازدواج ۱۶۵ درصد تحقق برنامه داشته است.

کیوسک خبر ـ حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته تطبیق اظهار داشت:این بانک تکالیف اعتباری و مسئولیت های اجتماعی عملکردی کامل، جامع و شفاف داشته است و تکالیف را در حد کاملی انجام داده است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون در وام ازدواج جوانان ۱۶۵ درصد سهمیه را پرداخت نموده و فراتر از برنامه پیش رفته است، همین رویکرد مثبت در سایر حوزه های تکلیفی و مسئولیت اجتماعی وجود داشته است.
البرزی تصریح کرد: فرآیندهای اعتباری، قراردادهای عاملیت، صورت های مالی، اقدامات فناورانه و کلیه عملیات بانکی در شفافیت و در چارچوب قوانین انجام می پذیرد و مراتب اطلاع رسانی، گزارشگری و ارائه اطلاعات عملکردی با جدیت در حال انجام است.
این مقام بانکی یادآور شد: واحدهای ستادی مرتبط در کمیته های تخصصی همواره شفافیت و گزارشگری را مد نظر دارند و با محوریت اداره آمار و اداره کل ارزیابی عملکرد و سایر واحدهای مرتبط فرآیند افشای اطلاعات مالی بانک برای ذینفعان، سهامداران دولتی و عموم مشتریان و مردم صورت می پذیرد و عمدتا از طریق سایت بانک قابل مشاهده است.
البرزی گفت: با توجه به این که ۹۱ درصد تراکنش های بانک توسعه تعاون به صورت دیجیتال و غیر حضوری است و عمده مشتریان در همین فضا فعالیت می کنند، لذا عمده گزارشگری و اطلاع رسانی نیز بر پایه مراجعه به سایت و به صورت الکترونیک است، البته در مراجعات حضوری نیز بر اساس رعایت حقوق شهروندی وظیفه داریم پاسخگویی کامل را داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.