
کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی بانک ملی ایران با هدف تدوین برنامه پنجساله راهبردی بانک برگزار شد و ارتقای تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی و مولدسازی داراییها بهعنوان اولویتهای کلیدی بانک معرفی شدند.
به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نشست کمیته تلفیق و کارگروه فنی تخصصی تدوین برنامه پنجساله راهبردی این بانک با حضور حسین قاسمی عضو هیات مدیره، حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ،محمدعقبایی معاون مالی ، بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع، برخی روسای ادارات کل و اعضای این کمیته برگزار شد.
این نشست با هدف جمعبندی نهایی و اولویتبندی اهداف و اقدامات بانک برای ۵سال آتی تشکیل شد و بر ضرورت تحول در رویکردهای بانکداری تأکید داشت.
حسین قاسمی، عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران، در این نشست با اشاره به اهمیت تعاملات سازنده و ارتباطات مؤثر در تحقق اهداف بانک، اظهار کرد: ارتقای بهبود تجربه مشتری، توسعه خدمات مالی نوآورانه و مولدسازی داراییهای منجمد از مهمترین اولویتهای بانک ملی ایران است.
وی افزود: مشتریمداری نهتنها یک شعار، بلکه یک ضرورت استراتژیک برای آینده بانکداری است. بهبود تجربه مشتری به معنای درک عمیقتر نیازها، ارائه خدمات سریعتر و خلق ارزش پایدار برای مشتریان است.
حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز در ادامه این مراسم گفت: تمرکز بر مشتریمداری و بهرهگیری از فناوریهای نوین، بانک ملی ایران را به یکی از پیشروترین نهادهای مالی کشور تبدیل خواهد کرد. این رویکرد نهتنها رضایت مشتریان را افزایش میدهد، بلکه با جذب مشتریان جدید و تقویت اعتماد عمومی، جایگاه بانک را در نظام بانکی مستحکمتر خواهد کرد.
در این نشست، اهداف و شاخصهای مضمون مالی و اقدامات مرتبط با بانکداری جامع بهدقت بررسی شد. همچنین، همپوشانی برخی اقدامات با مضمون تحول دیجیتال مورد توجه قرار گرفت و تصمیمات لازم برای همافزایی این حوزهها اتخاذ شد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=261735