×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
با اطمینان در بانک ایران زمین سپرده گذاری کنید

به گزارش کیوسک خبر به نقل از صدای پول، یکی از اصولی که باید در سپرده گذاری به آن دقت کرد،توان یک بانک در نگهداری از سرمایه سپرده گذاران در مقابل تحولات بازار پولی و مالی است.
حال با این معیار،ما چه بانکی را برای سپرده گذاری به شما معرفی می کنیم؟
بانک ایران زمین!
بانکی جوانی که با نامی که زیبنده هموطنان و ایران دوستان است توانسته است سطح مطلوبی از خدمات بانکی را به شبکه بانکی معرفی کند.
اگر سری به صورت های مالی بانک ایران زمین در سامانه کدال بزنید متوجه می شوید که این بانک یکی از بهترین صورت وضعیت ها را در میان بانک های بورسی کشور دارا است.
اگر چه وضعیت بازار سرمایه به گونه ای است که همه سهم های بنیادی،زیر ارزش واقعی خود معامله می شوند اما با این وجود بانک ایران زمین با وجود ریزش های مقطعی،نشان داده است که توانایی سودسازی خوبی را برای سهامداران صبور خود دارا است.
بررسی صورت های مالی این بانک در کدال گویای آن است که با وجود اعلام زیان،پشتوانه خوبی در بخش املاک تجاری دارد که تا حد زیادی ضریب اطمینان خاطر سپرده گذاران را افزایش می دهد.
بانک ایران زمین با برخوردار بودن از یک تیم مدیریتی مجرب و کارآمد توانسته است در خلال ادغام موسسه مولی الموحدین،مجموعه ارزنده ای از ملک های تجاری را به دارایی های خود اضافه کند.این اقدام اگر چه مقداری زیان را به صورت مالی این شرکت تحمیل کرد اما با این وجود پتانسیل مالی مناسبی را با توجه به رشد قیمت املاک در بازار مسکن به وجود آورد که یقینا موجب اطمینان خاطر سپرده گذاران و سهامداران این شرکت است.گزارشگر؛ نسیم نجفی