به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد در جلسه کارگروه استانی طرح تحول دیجیتالی تامین اجتماعی گفت: با رونمایی از ۴ خدمت غیرحضوری جدید در هفته هفتم طرح ۳۰۷۰ ، از حیث کمی بیش از نیمی از راه تعیین شده طی شده است .
وی اظهار داشت : وظیفه ما شناسایی گلوگاهها برای انعکاس به مبادی ستادی جهت بهبود فرایند و اصلاح آن در مسیر پیشرفت کار است .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه معماری زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری این طرح بزرگ بسیار وسیع و مهندسی شده است افزود : نتایج و محصول نهائی کار پس از فراگیری در سطح جامعه بمنزله یک رنسانس و انقلاب در نهضت خدمت رسانی سازمان قلمداد خواهد شد .
حسین نژاد همچنین با اشاره به لزوم آموزش در تحقق این گام بلند سازمانی ، اذعان داشت : بسترسازی مناسب برای استفاده همگانی کاربران در تمام اقشار مخاطبین باید هدف اصلی در تهیه الگوهای آموزشی باشد .
خاطر نشان می سازد: طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی با رویکرد غیرحضوری نمودن ۳۰ خدمت برای کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه در سطح کشور از ۱۹ آبان ماه آغاز شده و طی هفت هفته تاکنون ۱۷ مورد از این خدمات رونمایی شده است .
https://www.kioskekhabar.ir/?p=56164