×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
بدنبال ملاقات سه‌شنبه در تورین؛ روابط رونالدو و پرز در مسیر عادی‌سازی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، پس از جدایی مرد پرتغالی از رئال مادرید و کوچ به تورین، تماس وی و رئیس باشگاه مادریدی به طور کامل قطع شد اما حضور رونالدو در ال‌کلاسیکوی اول مارس ۲۰۲۰ از ترمیم پلی سوخته و در حال فروپاشی حکایت داشت.

و حالا بازدید سه شنبه پرز از کمپ تمرینی باشگاه یوونتوس، تداوم روند عادی سازی این روابط بود که جرقه آن از ملاقات سال گذشته زده شد و مهر تاییدی بود بر تعدیل تنش‌های طرفین.

در واقع، کریستیانو و پرز در ماه‌های اخیر با یکدیگر از طریق پیام تلفنی در تماس بودند و در ملاقات سه شنبه، همچون دو دوست قدیمی با یکدیگر خوش و بش کردند.

رئال مادرید دلتنگ حضور رونالدو است؛ به زبان خیلی ساده هیچ جایگزینی در حد رونالدو وجود ندارد و این در حالی است که مرد پرتغالی هنوز با باشگاه سابق خود حس پیوند و نزدیکی دارد.

البته جدایی رونالدو از رئال اجتناب‌ناپذیر بود زیرا او بدنبال چالشی تازه‌ بود و سفیدپوشان می‌خواستند رو به جلو حرکت کنند اما هیچ‌کدام به آنچه می‌خواستند نرسیدند؛ یعنی فتح دوباره لیگ قهرمانان.

زمان تعیین می‌کند که آیا اتحادی دوباره در کار است یا نه اما در حال حاضر، کریستیانو هنوز یک سال و نیم دیگر با بانوی پیر قرارداد دارد و خیلی ساده بگوییم، مرد پرتغالی هنوز درگیر یک ارتباط قدیمی است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.