قائم مقام مدیرعامل بانک سپه در همایش مدیران برنامهریزی، وجود تفکر برنده را عامل اجرای موفق برنامه تحول راهبردی بانک عنوان کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر سیدمهدیحسینی قائممقاممدیرعامل بانک سپه در همایش مدیران برنامه ریزی گفت: برای اجرای برنامه تحول، نیازمند وجود تفکر برنده در تمامی ارکان برنامهریزی و اجرایی بانک هستیم.
ایشان توانایی اتخاذ تصمیمات بزرگ، کنار گذاشتن عادتهای قدیمی و توانایی مراقبت از طرز تفکر جدید را سه شاخص مهم تفکر برنده بر شمرد و خطاب به معاونان برنامهریزی و فناوری اطلاعات مناطق بانک اظهار داشت: باید بتوانید الهام بخشی کنید، اهداف واقع بینانه تنظیم کنید و دستاوردهای کوچک و سریع را برجسته کنید.
دکتر حسینی، کنار گذاشتن عادتهای قدیمی را از جمله مولفههای ایجاد تفکر برنده عنوان کرد و افزود: برای کنار گذاشتن عادتهای قدیمی باید از منطقه امن خودمان خارج شویم و برای خروج از منطقه امن باید ایجاد آگاهی کنیم که با مهارت آموزی به دست میآید.
وی الگوسازی و استفاده از تجارب موفق داخلی و خارجی را از دیگر عوامل مهم در مراقبت از طرز تفکر جدید برشمرد و گفت: احساس مالکیت نسبت به نگرش جدید و به اشتراک گذاری آن باعث از بین رفتن مرزهای محدودیت میشود.
قائم مقام مدیرعامل بانک سپه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت نقش هوش مصنوعی در بانکداری نوین و برنامهریزی تحول خاطرنشان کرد: بانکهای بزرگ و حتی قدیمی دنیا به سمت استفاده از فناوری هوش مصنوعی حرکت میکنند و نباید از رقبا در این زمینه عقب بمانیم.
دکتر حسینی موضوعاتی نظیر حقوق بانکی، پیش بینی پذیر کردن بازارها، تحلیل تجربه مشتری و حوزه بانکداری شناختی را بخشی از مواردی عنوان کرد که استفاده از هوش مصنوعی در آنها بسیار تاثیرگذار است و از معاونان برنامهریزی و فناوری اطلاعات مناطق خواست تا بر موضوع کاربرد هوش مصنوعی در حوزه برنامهریزی و تحول متمرکز شوند.
وی با اشاره به پویش یکصد سالگی بانک سپه خاطرنشان کرد: بانک سپه تنها بانک ایرانی است که یکصد ساله میشود و در حقیقت با یکصد سالگی بانک سپه، نظام بانکی ایران یکصد ساله خواهد شد و لذا این رویداد بسیار مهم است و از معاونان برنامهریزی و فناوری اطلاعات مناطق خواست بر موضوع پویش یکصد سالگی بانک تمرکز وتوجه ویژه داشته باشند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=245803