به گزارش کیوسک خبر ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، محمد رنجبر گفت: مقایسه این آمار با سال گذشته نشان از افزایش پروندههای بررسی شده در مراکز داوری داشته که از توانمندی مراکز داوری و جلب رضایت مراجعان حکایت دارد.دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران با اشاره به گستردگی فعالیت این مرکز اظهار داشت: در مرکز داوری اتاق تعاون ایران، شعبه ویژهای به رسیدگی شکایات افراد حقیقی، حقوقی و تعاونیها علیه اتاقهای تعاون اختصاص یافته است.رنجبر بیان داشت: تهیه و تنظیم پیشنویس آئین نامه انظباطی و انتظامی داوران نیز در حال انجام است که پس از تصویب در هیات مدیره مرکز داوری، در صورت بروز شکایت، به آن استناد خواهد شد.وی خاطر نشان کرد: با استناد به آین آیین نامه با داور خاطی از تذکر شفاهی شروع و تا لغو گواهی داوری وی برخورد خواهد شد.وی تصریح کرد: مرکز داوری شان و منزلت داوران محترم را بالاتر از هر گونه قصور یا تقصر میداند، اما برای حفظ حقوق اصحاب دعوا وجود چنین آیین نامهای ضروری بود.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=73655