×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
برپایی اردوی تیراندازان دانشجو با مشارکت فدراسیون تیراندازی

به گزارش ایرنا،‌ هادی بشیریان و علی دادگر روسای فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی و تیراندازی در خصوص حضور برگزاری مسابقات انتخابی دانشجویان و اردوهای آنان با همکاری و مشا رکت فدراسیون تیراندازی صحبت کردند و بشیریان پیشنهاد برگزاری این اردوها را مطرح کرد که مورد استقبال و حمایت دادگر قرار گرفت.
در این نشست مشترک همچنین شرایط و نحوه تشکیل کارگروه مشترک و انتخاب کادر فنی بین ۲ فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طرفین با همکاری بیشتر در برگزاری مسابقات استانی و انتخاب نفرات برتر، اردوهای مشترک و حضور در لیگ تعامل داشته و این مهم را در دستور کار قرار دهند.
رشته تیراندازی یکی از رشته‌های پرمدال در یونیورسیاد است و طی ۲ دوره یونیورسیاد به میزبانی کره جنوبی و ایتالیا تیم دانشجویان ایران توانست با کسب مدال های قابل توجه در این رشته، در جایگاه نهم قرار گیرد. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از ملی پوشان تیم تیراندازی کشورمان دانشجو هستند و سهمیه المپیک را نیز برای کشور کسب کرده‌اند.
در این دیدار محمدرضا دهخدا مشاور فنی، الهه عرب عامری رییس انجمن تیراندازی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، ناصر رسولی رییس سازمان تیم های ملی تیراندازی و مریم طالبی مربی تیم ملی تفنگ فدراسیون تیراندازی حضور داشتند.
بشیریان در راستای پیگیری برنامه آماده‌سازی تیم های دانشجویی برای حضور در سی ویکمین دوره یونیورسیاد ۲۰۲۱ چین صبح امروز با صدیقی رییس فدر اسیون ووشو نیز دیدار و گفت وگو کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.