
آخرین نشست شورای مدیران شرکت بیمه سینا در سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار شد.
کیوسک خبر ـ در این نشست، معاونین و مدیران ستادی حضور داشتند و ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله خود به بررسی اقدامات انجامشده و برنامههای پیش رو پرداختند.
در ادامه، صلاحینژاد با تأکید بر اهمیت توسعه شبکه فروش و حرکت به سمت خردهفروشی، اظهار داشت: حمایت از شبکه فروش، منجر به رشد قابلتوجهی شده است، بهطوریکه پرتفوی نمایندگان نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد افزایش یافته و این روند باید در سال آینده با قدرت بیشتری ادامه یابد.
وی همچنین به بهبود و اصلاح فرآیندها اشاره کرد و این اقدام را گامی مهم در راستای چابکسازی سازمان دانست.
در بخش هوشمندسازی، صلاحینژاد از تلاشهای گسترده واحد فناوری اطلاعات در یکسال گذشته قدردانی کرد و افزود: “باید فرهنگ هوشمندسازی را در سازمان نهادینه کنیم که این امر مستلزم همکاری تمامی مدیران ستادی است.”
مدیر عامل بیمه سینا اقدامات صورت گرفته در حوزه برندینگ از جمله تولید کلیپهای آموزشی در فضای مجازی را مثبت ارزیابی کرد و آن را گامی در جهت توسعه فرهنگ بیمه دانست.
وی با تاکید بر دانش افزایی و آموزش گفت: در حوزه آموزش، برنامههای آموزشی متعددی برگزار شده و مقرر گردیده است که در سال آینده با اجرای نظام جامع آموزشی، دانش و توانمندی همکاران و شبکه فروش بیش از پیش ارتقا یابد.
مدیرعامل بیمه سینا همچنین به موضوع مدیریت پرتفوهای زیانده و کاهش سهم پرتفوی درمان اشاره کرد و وصول مطالبات را یکی از اولویتهای شرکت در جهت بهبود نقدینگی دانست.
وی در پایان بر اهمیت هماهنگی بیشتر میان ستاد و شعب، تعهد و دلسوزی همکاران و بهرهگیری از ظرفیتهای شرکت تأکید کرد و گفت: با این رویکرد، در سال آینده شاهد سینایی قدرتمندتر و موفقتر خواهیم بود.
همچنین با نزدیک شدن به ایام نوروز، صلاحینژاد بر ضرورت خدماترسانی مناسب به بیمهگذاران تأکید کرد و اعلام داشت که مرکز تماس بیمه سینا بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی خواهد بود و شعب ما نیز مطابق با برنامه اعلام شده در ایام نوروز آماده خدمترسانی به مشتریان گرامی خواهند بود.
وی در پایان ضمن ابلاغ بودجه سال آینده به تمامی بخشهای شرکت، از مدیران خواست با تسلط و برنامهریزی دقیق، مسیر مشخصشده را با جدیت دنبال کنند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=259419