×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای استراتژی کلان بانک مهرایران مبنی بر گسترش خدمات خود به تمام اقشار جامعه در شهرهای کلان تا دور دست و محروم ترین نقاط کشور، توسعه شناخت از این بانک امری ضروری بود.

بانک قرض الحسنه مهرایران با ارائه خدمات نوین، متنوع و گسترده در بسیاری از شاخص های عملکردی در صدر نظام بانکی قرار دارد، لکن میزان شناخت جامعه از این بانک با خدمات گسترده آن تناسب نداشت.

در بسیاری از موارد علیرغم داشتن سبد محصولات بسیار خوب برای عموم جامعه، پیام بانک به خوبی به مخاطبان منتقل نمی شد.

باوجود کلمه قرض الحسنه در نام، بر اساس پژوهش های انجام شده دایره شناخت این بانک در بین عموم مردم به عنوان بانکی که رویکرد اجتماعی دارد و صرفا فعالیت قرض الحسنه انجام می دهد بسیار محدود بود و در بسیاری از موارد با موسسات و صندوق های مالی و اعتباری اشتباه گرفته می شد.

گزاره هایی که ذکر شد رسالتی را در اداره کل روابط عمومی که متولی معرفی درست و شفاف برند است ایجاد نمود تا در پی حل چالش های اساسی برند و بهبود آن باشیم.

در همین راستا پروژه باز طراحی برند بانک مهرایران با شعار «این خانه را نشانی خوشتر است» بعد از تلاش و پیگیری با موافقت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک از پاییز سال ۱۳۹۸ با انجام پژوهش های لازم آغاز شد و خوشبختانه امروز شاهد رونمایی از بخش هویت بصری این پروژه هستیم و پروژه بازطراحی برند بانک در سایر ابعاد هویت برند همچون هویت رفتار و هویت کلامی توسعه و بهبود می یابد.

بر اساس این اقدام، در تابلوهای جدید این بانک در انتقال محتوا به مخاطب نهایت دقت به عمل آمده و هویت بصری بانک کاملا حفظ شده است. همچنین نوع طراحی تابلو سبب شده است که شانس دیده شدن لوگو و لوگو تایپ در این چیدمان افزایش یابد.

این نکته را باید افزود که نوع قرارگرفتن ترکیب عناصر تابلو جدید از یک نظم درست و مناسبی برخوردار است به شکلی که مخاطب در اولین نگاه بانک مهر ایران را درک می کند.

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در آیین رونمایی از بازطراحی برند بانک بیان داشت: این افتخار بانک است که در نظام بانکی جایی که نرخ متوسط تورم کشور همیشه بالا است ما توانستیم منابع قرض الحسنه مردم، خیرین و مشتریان را جذب کنیم و تسهیلاتی با کارمزد ۴ درصد ارائه کنیم.

وی افزود: همه متقاضیان، مشتریان و مراجعین می دانند که دریافت این کارمزد هم برای پوشش هزینه های پرسنلی، اداری و بانکداری الکترونیک است.

مدیرعامل بانک مهرایران تصریح کرد: افتخار می کنیم که در بانکی هستیم که بسیار قبراق، چابک و توانمند است و از نظر بانکداری الکترونیک نیز جز برترین های شبکه بانکی کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: بانک مهرایران در حوزه بانکداری الکترونیک بسیار قدرتمند عملکرده و اولین و تنها بانکی به شمار می آیید که کاغذ را از چرخه عملیات بانکی خود حذف کرده است.

دکتر اکبری تاکید کرد: با راه اندازی سامانه میعاد در سال گذشته دریافت کاغذ از حوزه مشتری در تمامی مراحل افتتاح حساب و ارائه تسهیلات به صورت کلی حذف شده است. این سامانه ارزشی را برای بانک به ارمغان آورده که باعث افتخار آن است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.