به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه محمدجواد انوجی مدیر امور شعب استان گیلان در خصوص طرح تسهیلاتی انتخاب و موارد مربوط به حقوق و دستمزد و امور رفاهی پرسنل مطالبی را عنوان کرد و افزود: طرح تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین با هدف اعطای تسهیلات خرد و حمایت از تولید داخلی اجرا شده است و از نکات مهم این طرح انتخاب زمان باز پرداخت، سود و مبلغ تسهیلات توسط خود مشتری است.
انوجی افزود: روسای شعب زمانی را به بررسی بخشنامه ها و اطلاعیه ها اختصاص داده و موارد را با کارکنان خود درمیان بگذارند تا همه پرسنل اشراف کامل بر آخرین دستورالعمل ها داشته باشند.
در این جلسه محمد حاجی اسماعیلی معاون منطقه بر مشتری مداری تاکید کرد و گفت: مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای و ارائه خدمات بانکی فراتر از توقع و انتظار مشتری یکی از راه های موثر در وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید است.
حاجی اسماعیلی ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه بین همکاران شعبه را موجب کارائی و اثربخشی بهتر در تحقق اهداف دانست
https://www.kioskekhabar.ir/?p=136471