گروه : بانک و بیمه
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، به دنبال سلسله نشستهای دکتر محمد فطانت مدیرعامل بانک آینده با روسای شعب، در چهارمین نشست که با حضور معاون بازاریابی و امور شعب، شماری از مدیران ارشد بانک و مدیر امور شعب غرب تهران بزرگ، برگزار شد، روسای شعب این منطقه، هریک، ضمن بیان گزارش فعالیت و عملکرد شعبه زیر مدیریت خود، به ذکر مسائل و نقد وضع موجود پرداخته و درباره پیشنهادها و ارائه راه حلها، به بحث و گفتوگو پرداختند.
برقراری پاداش جذب سپرده، متناسب با میزان مبالغ جذبشده، تأکید بر انجام فعالیتهای ارزی، جذب سپردههای ارزی، تقویت زیرساختهای الکترونیکی و بانکداری دیجیتال، فراهمسازی افتتاح الکترونیکی و غیرحضوری حساب با استفاده از سامانه کیلید، افزایش گستره استفاده از ابزارهای مختلف و متنوع بانکداری الکترونیکی، افزایش جذب مشتریان، حسابهای جدید و افزایش تعاملات بانکی، استحکام مالی بیشتر و افزایش سرمایه بانک، ارائه خدمات مالی بیشتر با استفاده از نرمافزارهای موبایل بانکی، همکاری و تعامل لازم و ضروری تمامی واحدهای بانک برای انجام پـروژههای تعریفشده، بهبود مستمر و مناسب در تمامی فرآیندها و ایجاد آمادگی لازم برای پاسخگویی مناسب و شایسته به نیازهای مشتریان، از مهمترین مباحث مطرحشده در این جلسه بود.
در این جلسه ۴ساعته، مدیرعامل بانک علاوه بر ارائه رهنمودهای لازم و شنیدن صحبتها، نظرات و پیشنهادهای رؤسای شعب، دستورات لازم برای رفع موانع و پیشبرد هر چه سریعتر امور را صادر کرد.
تأکید بر اهمیت جذب منابع و مشتریان جدید، همراهی، هماهنگی و همدلی بیشتر بین شعب و ستاد مرکزی و ارائه خدمات بانکداری نوین الکترونیکی و دیجیتالی به عموم مشتریان، در فصل جدید فعالیتهای بانک، نویدبخش حرکت و اقدامی فراگیر در جهت اعتلا، رشد و پیشرفت اهداف عالی بانک آینده است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=27042