×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

معاون سازمان اموال تملیکی گفت: ۴۵۰ مرحله حراج خرده‌فروشی برخط از خرداد سال گذشته برگزار شده که زمینه ساز فروش ۸هزار قلم کالا در سراسر کشور شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه از امروز ثبت نام و دسترسی برای حراج خرده فروشی لوازم خانگی آغاز شده است گفت: یکی از اتفاقات نوینی که در وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از خرداد سال گذشته شروع شد گذار از حراج‌های سنتی و فیزیکی بود به سمت الکترونیکی شدن بوده است.

وی افزود: تا سال گذشته تمامی مردم مکلف بودند برای شرکت در این حراج ها از تمام کشور به تهران مراجعه کرده و بین یکروز یا دو روز اسکان داشته باشند و کالاهایی را که در واقع سطح کل کشور عرضه می گردید تنها در تهران شرکت کنند.

غلامی افزود: این نوع از برگزاری حراج‌های فیزیکی و حضوری خیلی ناکارایی و هزینه بر بود و استفاده از روش‌های الکترونیکی مبتنی بر روش‌های شفاف سامانه ای یکی از برنامه‌های محوری وزیر اقتصاد و دارایی بود که در دستور کار ما قرار گرفت.

او بیان کرد: از خرداد سال گذشته حراج الکترونیکی را برگزار کرده و با استفاده از این روش‌های الکترونیکی ۴۵۰مرحله حراج خرده‌فروشی برخط از خرداد سال گذشته تا به امروز برگزار شده است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان اموال تملیکی گفت: ۴۵۰ مرحله حراج خرده‌فروشی برخط از خرداد سال گذشته برگزار شده که زمینه ساز فروش ۸ هزار قلم کالا در سراسر کشور شده است.
منبع: رادیو اقتصاد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.