به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در اتاق هدایت و راهبری شرکت ضمن گفتوگو با مدیران سرپرستی استانها برای اطلاع از روند ارایه خدمت به متقاضیان، تصریحکرد: ارایه خدمت در کوتاهترین زمان ممکن، گرهگشایی از مسایل ذینفعان و پیگیری نیازهای بیمهگذاران، تسریع در خدمترسانی و پرداخت خسارتها، افزایش خدمات غیرحضوری، برقراری ارتباط موثر با بیمهگذاران و بهبود فرایند تعامل آنان با مدیران و کارکنان بیمه کوثر از جمله مسایلی است که باید با پیگیری منسجم و آگاهانه و بسیج همگانی کارکنان شرکت به بهترین شکل ممکن حل شود.
وی بر تلاش و همکاری همه مدیران، کارکنان و شبکهفروش شرکت در ایام مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: فعالیت مستمر و شبانهروزی کارشناسان سرپرستیها، شعب و نمایندگان و نیز بهبود خدمترسانی به بیمهگذاران در ایام شیوع ویروس کرونا ضروری است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی افزایش و ارایه پوششهای بیمهنامهها براساس نیاز فعالان اقتصادی را یکی از برنامههای شرکت در راستای تحقق شعار «جهش تولید» برشمرد و خاطرنشانکرد: تاکنون با تفویض اختیار به مدیران و نمایندگان توانستهایم خدمترسانی به بیمهگذاران را افزایش دهیم که این روند باید ادامه یابد.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به راهاندازی اتاق هدایت و راهبری بیمه کوثر در دیماه سال گذشته گفت: این سامانه بهمنظوررسیدگی به امور ذینفعان، دسترسی سریع به مدیران استانی، افزایش بهرهوری، کاهش هزینههای اداری، افزایش فرصتهای نواوری، همافزایی مدیران ستادی و سرپرستیها و سرعت بیشتر در پیگیری امور ایجاد شد و ضروری است که در سال ۹۹ با بهرهگیری از توان مدیریتی شرکت و افزایش تعداد سامانههای نظارت تخصصی، خدمترسانی به ذینفعان و بیمهگذاران را افزایش دهیم.
وی با اشاره به برخی دستاوردهای بیمه کوثر گفت: بهرهبرداری از سامانه مناقصات بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت شبکه فروش برای نخستینبار در صنعت بیمه، طراحی سایت پشتیبان اطلاعات شرکت مطابق با استانداردهای دفاع سایبری، راهاندازی میز خدمت شرکت بیمه کوثر در دفاتر پلیس۱۰+ بهمنظور افزایش ارایه خدمت در سراسر کشور، راهاندازی سامانه استعلام کسر اقساط بیمهشدگان کوثر برای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت بیمهشدگان و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن، راهاندازی سامانه مدیریت کسب تجربه مشتری (CEM) برای نخستینبار در صنعت بیمه بهمنظور جلب اعتماد مشتریان، راهاندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر با هدف افزایش رضایت بیمهشدگان و مشتریان وفادار، از جمله دستاوردهای بیمه کوثر طی یکسال گذشته است که امیدواریم در سال جدید، ضمن حفظ این دستاوردها، بتوانیم به موفقیتهای بیشتری در ارایه خدمت به بیمهگذاران و مشتریانمان دست یابیم.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=20743