×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت دیلی‌میل، تیم فوتبال رئال‌مادرید شب گذشته در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مونشن‌گلادباخ رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. کهکشانی‌ها نیمه اول را با شکست یک بر صفر به رختکن رفتند و هنگام ورود آن‌ها به زمین برای شروع نیمه دوم، دوربین‌های تونل ورزشگاه بورسیا پارک لحظاتی از گفت و گوی «کریم بنزما» و «فرلاند مندی» را نشان داد.
مهاجم فرانسوی تیم رئال‌مادرید در تونل ورزشگاه و در مکالمه‌ای کوتاه به مندی مدافع چپ تیم رئال‌مادرید، گفته است: به وینیسوس پاس نده و با او بازی نکن. او علیه ما بازی می‌کند.

در ادامه این گزارش ادعا می‌شود که مندی فقط سه بار در نیمه دوم توپ را به وینیسیوس که هر دو در سمت چپ بازی می‌کنند، پاس داده است.
تیم رئال در نیمه دوم یک گل دیگر دریافت کرد اما در دقیقه ۸۷ «کاسمیرو» توپ را به بنزما رساند تا این مهاجم فرانسوی یکی از گل‌های خورده رئال را جبران کند. در دقیقه ۹۲ نیز ارسال «لوکاس واسکز» با غفلت مدافعان میزبان همراه شد تا کاسمیرو گل تساوی را برای رئال به ثمر برساند.
این اولین باری نیست که بنزما در مورد هم تیمی‌های خود صحبت می‌کند زیرا او قبلاً با «اولیویه ژیرود» و «ماتیو والبوئنا» درگیر شده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.